Bvc Leya

Rinde till Bvc idag vid 8.45 för att boka en tid att väga Leya. De var 2 veckor sedan Viktoria var hemma hos oss och vägde henne sist. Då vägde hon någonting på 4800g Fick en tid redan 10.45 idag så den tog vi.

Nu vägde hon 5280g och var 57cm lång ( 840g och 4cm på 1 månad )

Så jag behöver ju inte oroa mig för att jag inte har tillräckligt med mat till henne iaf.
Har haft kännslan av att jag inte har haft tillräckligt på kvällen, för hon är ofta missnöjd då. Så mina tankar har gått åt att ev ge henne ersättning på kvällen.
Men har kommit på att hon vill somna på mig så kan jag lägga ner henne sen. Då sover hon sina 4-5 tim, sen lite mat och så somnar hon igen. Nätterna går riktigt bra med henne tycker jag. Äter och sover. Så de blir ingen ersättning här ännu iaf.

Ska tillbaka den 11 Juni. Valde att ha 2 veckor emellan, för de första går hon ju upp bra i vikt och jag känner ingen oro, jag vet att jag kan ringa för att få komma tidigare om de skulle vara något.

För de andra så är de ju en bra bit att åka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0