Våga vägra stress

Jag måste erkänna att jag är väldigt glad att vi inte har massa folk hemma i jul.
TACK Hanna att vi får komma till er i år också :-).

Känner att jag inte har energi till att engagera mig fullt ut. Är glad att jag julpyntade och fick upp julgardiner innan 1a advent. För sen har de inte funnits någon som helst energi till något utöver de viktigaste.
Här hemma blir de inte massa julmat. Åt ju litet julbord på 3dje advent och de som blev kvar efter de äter vi ju upp och sen köper vi inte hem så mycket mer.

Jag ska koka ris ala malta till jul. Men de är nog också de enda "extra" om inte Hanna vill ha hjälp med något mer för då gör jag ju givetvis de.
Annars känner jag mig rätt lugn inför jul. Tar de lite som de kommer och stressar inte.

Familjen går före allt annat nu. Fokus ligger på att få Liam bra som fortfarande är dålig 2 veckor nu. Stackarn. Igår va vi till Svenljunga vårdcentral och hämtade lite saker för att kunna ta avföringsprov på han.

Måste ringa bilverkstan idag med. Bromsarna ryker. Känns inte bra. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0