Updatering för helgen

Ok. De blev ingen updatering när barnen sov middag för jag somnade också.

I fredags känndes de rätt ok hela familjen. Jag åkte för att handla, hade ju inte vart ute på hela veckan. Känndes så skönt att åka utan barn och att Bosse kom hem så tidigt.
Jag åkte till Kinna och köpte nya underkläder och en överdel som jag skulle ha på mig på julbordet

När jag kom hem la vi barn och sen slappade

Lördagen packade vi de sista inför att lämna barn. Liam och Leya till farmor och Elias till Thomas och Karin.
Hämtade upp Anders och Annika och åkte till hotellet.

Där va de kaffe och kakbuff'e när vi kom.
Och sen bid 18 var de dags för julbordet.
Dem var underbart god mat på Fars Hatt i Kungälv.
Kvällen gick och vi hade trevligt

Men natten var mindre kul då både jag och Bosse blev dåliga samtidigt.
Magsjuka eller något med maten? Ingen aning. Men på kvällen sen mådde vi bra igen iaf.
Vi var 6 av 10 som blev kassa i magen iaf.

Åkte hemmåt vi 12 och lämna av Annika och sen hämtade vi Elias.
Resan hem var lång. Jag var trött men mådde bra iaf.
Väl hemma satte vi igång en film till Elias och jag och Bosse la oss och sov ett par timmar. Bosse mådde bra efter sömn och jag med.
Elias fick kvällsmat och la sig och jag och Bosse la oss efter solsidan. Sov i 10 tim och idag mådde vi kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0