Tisda

En sån dag. Haha

Först ringa bilverkstaden. För igår rök de om bromsarna bak när jag kom hem från Svenljunga.
Dem skulle ta in den på fm. Så jag ut och fick knött in 2 bakåtvända bilstolar i Volvon. Volvo V70 är nog ingen riktig familjebil. Haha. Trångt blev de för mig vid ratten. De va precis att jag kunde sitta och köra.
Tack snälla Gun & Gert för att ni körde ner bilen åt mig.

Sen när de va klar vaknade Liam och han hade sketet. Undra när detta ska sluta undrar ju jag. Men men, jag fick tagit de där avföringsprovet och sen gjorde vi oss iordning för att åka till Svenljunga och lämna provet.
Nu ska vi bara se om vi kan få svar eller hur länge de dröjer iom juldagarna.

Passade på att handla när vi ändå var iväg. Och de gick riktigt bra med tre barn. Liam va jätte duktig och gick bredvid vagnen eller höll Elias i handen.
De var första gången jag handlade med alla barnen själv. Brukar ju passa på när pojkarna var på dagis men nu
Är dem ju inte där.

Sen har de vart bus här hemma.

Kom en karl och knackade på dörren förrut och han hade kört över en katt som sprang in i vår granhäck. Grannens katt var de och han ville att jag skulle säga till grannen eftersom katten sprang hit.
Sa till han att de va ju han som kört på den så han får allt gå dit själv.
Jag ska väl inte behöva säga de till grannen eller?

Jaja.
Håller tummarna att bilen är klar innan fredag. Vet att de behövs beställas delar osv. För hur vi än bär oss åt får vi inte plats i volvon. Dem små bak och Elias fram. Finns ingen plats i mitten bak.

Nu ska jag lägga barn som inte kan låta bli att slåss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0