Planerat

När inget går som man planerat får man tänka om.
Nu har jag alla barnen hemma på heltid.
Vågar inte riskera någonting mer nu innan jul. Jag förhindrar så mycket jag kan.

Imorse när Liam vaknade hade han sketet igenom allt som fanns.
Så sanering av barn och säng. Ännu mer att tvätta ( har inte ens kommit ikapp med de som var förra veckan )
Så idag får maskinen jobba hårt. 3 dje maskinen är igång för idag och mer finns de.

Elias var lite besviken på att han inte får vara med i luciatåget imorgon, men han förstod varför när vi hade pratat. Så nu vet han att han ska vara hemma med mig till 8 januari. Så nu ska vi se till att hitta aktiviteter med. Hmm inte de lättaste med 3 barn. Varav den minsta totalvägrar vagnen om den inte rullar. Så ja, nu får vi tänka om här hemma lite.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår dig! Ni har haft mycket sjukdommar det sista:( själva har vi det smått hysteriskt denna veckan med läkare, BVC, mvc, två lussefiranden + att jag ska jobba! Men vi får kanske till en träff nästa vecka;) så vi får fixat med julklappen ni har! kram

2012-12-12 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0