Andas Andas

Idag har dagen bestått av tjaffs och bråk. Jag hatar de men jag tolererar inte heller att han skyller ifrån sig på sin lillebror.

Jag har städat mellanvåningen, de har tagit längre tid än planerat pga alla avbrott. Tillslut va Leya så trött så hon bara grät så jag fick avbryta och ge henne mat och sen lägga henne. Pojkarna fick lunch och sen isäng med dem med.
Jag fick gjort klart och nu sitter jag med en stor kaffe.

Hoppas min mage klarar de idag ( har inte kunnat dricka kaffe sen magsjukan ) har fått såna magsmärtor när jag testat så jag har vart tvungen att lägga mig.
Just nu är jag i stort behov av kaffe iaf så de får bära eller brista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0