NIVEA Deo Pure & Sensitive

Jag fick för ett tag sen hem ett paket från BUZZADOR med NIVEA Deo Pure & Sensitive. En underbar deodorant för kvinnor som har kännslig hud under armarna.
En antiperspirant utan alkohol, parfym, färgämnen eller konserveringsmedel.

Den innehåller lugnande och antiinflammatoriskakamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja.


Bilden är lånad från BUZZADOR

Nu har jag testat denna i ca 2 veckor och älskar den. Jag har testat mängder i olika deodoranter tidigare men har alltid kännt doften av svett frammåt eftermiddagarna. Sen jag började med denna har jag kännt mig fräsch hela dagen. Den kladdar inte av sig på kläderna heller som många andra gör.
Rekomenderar verkligen denna deodorant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0