Härligt

Idag var de inget bråk och krik när jag hämtade hos dagmamman. SKÖNT tycker jag att de kan gå smidigt också =)
Kan de bero på att han skulle få med sig ett påskägg? Hmm

Elias åt ett äpple och tittade klart på Nalle Puh filmen när vi kom hem och sen gick han ut och lekte. Jag försökte få Liam att sova en stund till eftersom han endast sov 20 min efter Öppna förskolan. Men de var till förjäves för de ville han INTE. Gnällig som få var han.
När Elias kom in igen var barnen uppe på hans rum och lekte. Gud som dem skrattade. Jag passade då på att röja och städa här nere och lyssnade hela tiden på dem.
Allt gick bra så jag passade även på att dammsuga. När jag kom upp till dem förstod jag att dem verkligen hade haft roligt. Leksaker på HELA golvet och dem såg överlyckliga ut =)

Vi hjälptes åt att plocka upp på golvet och gick ner och åt kvällsmat. Sen var de dags att fixa iordning barnen och lägga dem. Inga problem idag, dem sov bägge två innan jag kom ut ur duschen. De var nog jobbigt att leka ensamma där uppe =)

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan hänga tvätten. Sen får jag se vad kroppen vill, gå och lägga sig eller se på tv.

Älsklingen kommer hem runt 22 i kväll. Får se om jag klarar hålla mig vaken. Ont i kroppen efter dammsugninggen, men alvedon i kroppen nu och väntar på att de ska verka. Hoppas natten blir lugn för i morgon blir de en del att sitta i bilen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sov gott! Vi syns i morn:)

2012-04-04 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0