Behandling nr 2

Idag fick jag komma till min bm igen för en ny hinnsvepning. Jag gör verkligen allt för att försöka få igång de nu. Men denna gången gjorde de ÄNNU ONDARE än första gången.
Tappen är den samma, utplånad till 50% och öppen 1,5 cm ca. De som hade ändrats var att bebisens huvud var nu fixerat, så de är ju en början iaf.

Nu på sen em/ kväll har jag haft en hel del rejäla sammandragningar som har gjort ont. Men jag vet inte om de har med hinnsvepningen att göra eller om de är för att vi haft en helvetes em/ kväll. Jag har vart så arg så jag nära på har kokat.
Men de märker jag ju snart nu när de har blivit lugnt här hemma om de onda försvinner.

Men de gör inget om bebis väntar till i morgon med att vilja födas. För Bosse är i Växjö ( eller där ner någonstans iaf )
Men sätter de igång får någon komma ner och möta han så han kan köra hem. Och hoppas på att han hinner i tid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0