Barnvagn

Hmm, igår kom jag på att vi har ju ingen vagn åt bebisen. Alltså, vi har ju syskonvagnen till bebis och Liam. Men om jag ska åka iväg med bara bebisen, vad ska jag ha då? Kan ju inte springa runt med syskonvagnen då.
Ska någon av oss iväg med bara Liam så har ju han sin Emmaljunga scooter, men den kan jag inte ha till bebisen då den är frammåtvänd och de är inte fullt liggläge på den. Och detta kommer jag på dagen innan bebisen är beräknad.
Alltså min planeringsförmåga är åt fanders nu.

Gick iaf in på blocket och kikade på begagnade vagnar. Eftersom de ändå bara är en "extra vagn". När man är ensam med bebisen. De kommer ju inte hända så ofta.

Hittade en BRIO vagn 07a för 500kr. Ringde på den och den fanns kvar =) De ingick en babylift, regnskydd, myggnät, parasoll, åkpåse och en extra madrass. Och så fanns de med ett extra hjul ifall man får punktering.
Hjulen behöver fixas iordning men helt klart de priset. Tyget var bytt 2010 på vagnen, endast ytterst lite av suffletten som var lite solblekt

Jag och barnen åkte direkt efter dagis till Kungshamn för att hämta denna vagnen.




Bilderna är lånade från annonsen på blocket

Kommentarer
Postat av: Martina

Ser jättefin ut! Kalaspris med! :)

2012-04-21 @ 11:21:23
URL: http://livetnerochupp.blogspot.com
Postat av: Ida, Lukas mamma

Super bra pris! :) Vill också ha en enkelvagn till bebisen :)

2012-04-21 @ 14:08:16
URL: http://Idajohanss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0