9 dagar kvar

Idag är de endast 9 dagar kvar till Bf.

Jag har haft/ har massaor av onda förvärkar som jag lika väl kan vara utan. Massa falska förhoppningar. Igår Onsdag skulle min bm ta upp mig på ronden med förlossningsläkaren. Om en ev igångsättning.

Så jag hoppas på att jag får besked av henne idag om jag får komma och prata med honom. De hade vart riktigt skönt att veta ett datum då bebis faktiskt kommer ut. Då kan vi planera att B är hemma med.
Hon skulle trycka lite extra på att mina tidigare barn har vart stora och att mitt sf mått är ännu större denna gången.
Mitt sf mått nu är lika stort som de var med Liam när jag hade gått över tiden 14 dagar. Så "lillan" är ju inte liten direkt.
Jag vet att en igångsättning inte är lika bra som om att de startar av sig självt. Men min kropp har ju vart med om en igångsättning tidigare som gick fort. 3 tim och 14 min tog de då.

Hoppas hoppas iaf att jag kommer få de i nästa vecka. För vissa dagar kan jag ju knappt gå, och bära Liam ska vi inte prata om hur ont de gör. Inne går han bra själv, men ute, till och från affären, till och från bilen och ner för trappan hemma.
De är nästan så tårarna kommer så ont som de gör.

Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Det måste vara skönt att ha en dag då man vet att det är dags. Jobbigt om det bara smäller till och så ska man hinna ordna barnvakt och ta sig till NÄL och allt, och i värsta fall får du göra allt själv. Är det tänkt att du ska ringa hem Bosse om det skulle sätta igång mitt i veckan?

2012-04-12 @ 18:00:35
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0